Freya
Freya to nie tylko mobilna aplikacja do planowania tras dla kierowców. To także przejrzysty i przystępny portal dla managerów/dyspozytorów/obsługi klienta, gdzie można zobaczyć wszystkie aktualne trasy pod lupą.
Po zakończeniu optymalizacji możesz wysyłać zaplanowane trasy bezpośrednio z Tasha lub z dowolnego miejsca za pośrednictwem API. W ten sposób kierowca dokładnie wie, co go tego dnia czeka, a dyspozytor lub kierownik może na bieżąco śledzić lokalizację wszystkich kierowców, procent zrealizowanych zamówień czy przyczyny niedostarczenia.
Mobilna aplikacja do planowania tras
Ułatwienie pracy kierowcom i doskonała kontrola nad tym, co i gdzie dzieje się w danej chwili. Freya pozwala elastycznie reagować na prośby klientów bez zbędnej biurokracji, dziesiątek e-maili czy nawet drukowanych instrukcji. Wypróbuj wersję demonstracyjną już dziś.
Korzyści dla menedżerów
- Szczegółowe dane do oceny wydajności kierowcy i kosztów tras
- Lepsza obsługa klienta
- Zwiększenie wydajności dyspozytorów
- Kontrola nad przewoźnikami własnymi i zewnętrznymi
- Wsparcie dla samodzielnego planowania
- Automatyzacja fakturowania
Korzyści dla dyspozytorów
- Informacje o dostarczonych i niedostarczonych zamówieniach
- Śledzenie przebiegu odchyleń od trasy
- Bieżąca lokalizacja pojazdów
- Przegląd obrotu opakowaniami
- Przeglądy czasów rozładunku / załadunku
- Możliwość natychmiastowej aktualizacji trasy
Korzyści dla kierowców
- Szybkie połączenie z dyspozytorem
- Dostosowane wiadomości SMS do klientów, w tym tworzenie zdefiniowanych szablonów
- Płatność kartą przez telefon
- Plan trasy, lista klientów i rzeczy do dostarczenia/odbioru
- Cyfrowe protokoły przekazania, w tym zdjęcia i podpisy
- Ładowanie i wydawanie za pomocą kodu EAN / QR
- Połączenie z preferowaną mobilną nawigacją
Jak działa Freya?
- Zaplanowane trasy można przesyłać przez restAPI z dowolnego miejsca lub tworzyć bezpośrednio w portalu*
- Wszystko, co widać w portalu, jest również dostępne dla kierowcy
- W przypadku braku danych kierowcy aplikacja mobilna zapisuje wszystko w trybie offline i wysyła natychmiast po połączeniu
- Aktualne informacje o statusie zamówienia możesz na bieżąco pobierać poprzez API do swojego systemu, umożliwiając np. natychmiastowe wysłanie faktury do klienta
- W przypadku braku połączenia z urządzeniem kierowcy aplikacja mobilna zapisuje wszystko w trybie offline i wysyła natychmiast po połączeniu
- Aplikacja mobilna jest dostępna za pośrednictwem Google Play, a także można ją zainstalować bezpośrednio na inteligentnych terminalach płatniczych
- Portal jest zoptymalizowany pod kątem wszystkich popularnych przeglądarek
8 głównych zalet Freyi
Oszczędności
Zmniejszenie kosztów komunikacji między dyspozytorem a kierowcą i kierowcą a klientem, koniec z papierkową robotą.
Pełny przegląd zadań
Szczegółowa lista zamówień w zoptymalizowanej kolejności.
Dziennik aktywności
Doskonały podgląd statusu zadań, śledzenie czasu i delokalizacji, automatyczne rejestrowanie czasu i współrzędnych działań, dziennik logów.
Dokumentacja fotograficzna i podpis klienta*
Możliwość dołączania do zamówień zdjęć np. dowodu dostawy lub uszkodzenia towaru.
QR/bar kody*
Do przechowywania i usuwania zamówień, w tym powiadomienia, jeśli próbujesz usunąć niewłaściwą paczkę.
Nawigacja do celu
Szybkie uruchamianie listy map, Mapy Google, Waze, Mapy Apple, HERE WeGo, Sygic i inne aplikacje nawigacyjne.
Automatyzacja raportów
Dzięki ciągłej aktualizacji statusu zamówienia, możesz wysyłać raporty, dowody dostawy lub faktury ze swojego systemu natychmiast po dostawie.
Personalizacja
Konfigurowanie formularzy niestandardowych z opcjami: tylko do odczytu, edycja przez kierowcę obowiązkowa do wykonania zadania*, edycja przez kierowcę opcjonalna.
Cena
Za korzystanie z aplikacji Freya płacisz miesięczną opłatę zależną od zakresu usług i liczby kont (użytkownicy/urządzenia mobilne).
Wersja Freya Start
Już dziś możesz rozpocząć jazdę z wersją Start. Ma wszystko, czego potrzebujesz do efektywnego zarządzania dostawami. Wybierz wersję Premium, aby obsługiwać QR i kody kreskowe lub płatności kartą.
Jak wdrożyć Freyę?
Wszystkim się zajmiemy, wyjaśnimy obsługę.
Wygodna instalacja
Utworzymy dla Ciebie konto zdalnie. Aplikację mobilną można pobrać z Google Play. Sam zarządzasz użytkownikami.
Bezproblemowe połączenie z systemem Tasha
Freya zaczyna tam, gdzie kończy Tasha. Pozostaw połączenie nam. Jeśli potrzebujesz połączyć się z innym systemem, na żądanie wyślemy łącze i dane dostępowe do dokumentacji Swaggera.
Szkolenie
Dzięki przemyślanej i prostej konstrukcji nie jest wymagane żadne szkolenie kierowców, obsługa jest całkowicie intuicyjna. Użytkownicy portalu nauczą się z nim pracować w ciągu kilku minut.
Bezpłatny miesięczny test z rzeczywistymi danymi
Dwa konta dla kierowców oraz konto dla dyspozytorów, managerów i call center. Spróbuj i zdecyduj.
Czy masz pytania?
Zadzwoń +48 536 120 141 lub skorzystaj z czatu.