Freya to nie tylko mobilna aplikacja do planowania tras dla kierowców. To także przejrzysty i przystępny portal dla managerów/dyspozytorów/obsługi klienta, gdzie można zobaczyć wszystkie aktualne trasy pod lupą.
Po zakończeniu optymalizacji możesz wysyłać zaplanowane trasy bezpośrednio z Tasha lub z dowolnego miejsca za pośrednictwem API. W ten sposób kierowca dokładnie wie, co go tego dnia czeka, a dyspozytor lub kierownik może na bieżąco śledzić lokalizację wszystkich kierowców, procent zrealizowanych zamówień czy przyczyny niedostarczenia.

Ułatwienie pracy kierowcom i doskonała kontrola nad tym, co i gdzie dzieje się w danej chwili. Freya pozwala elastycznie reagować na prośby klientów bez zbędnej biurokracji, dziesiątek e-maili czy nawet drukowanych instrukcji. Wypróbuj wersję demonstracyjną już dziś.
Zmniejszenie kosztów komunikacji między dyspozytorem a kierowcą i kierowcą a klientem, koniec z papierkową robotą.
Szczegółowa lista zamówień w zoptymalizowanej kolejności.
Doskonały podgląd statusu zadań, śledzenie czasu i delokalizacji, automatyczne rejestrowanie czasu i współrzędnych działań, dziennik logów.
Możliwość dołączania do zamówień zdjęć np. dowodu dostawy lub uszkodzenia towaru.
Do przechowywania i usuwania zamówień, w tym powiadomienia, jeśli próbujesz usunąć niewłaściwą paczkę.
Szybkie uruchamianie listy map, Mapy Google, Waze, Mapy Apple, HERE WeGo, Sygic i inne aplikacje nawigacyjne.
Dzięki ciągłej aktualizacji statusu zamówienia, możesz wysyłać raporty, dowody dostawy lub faktury ze swojego systemu natychmiast po dostawie.
Konfigurowanie formularzy niestandardowych z opcjami: tylko do odczytu, edycja przez kierowcę obowiązkowa do wykonania zadania*, edycja przez kierowcę opcjonalna.
Za korzystanie z aplikacji Freya płacisz miesięczną opłatę zależną od zakresu usług i liczby kont (użytkownicy/urządzenia mobilne).
Już dziś możesz rozpocząć jazdę z wersją Start. Ma wszystko, czego potrzebujesz do efektywnego zarządzania dostawami. Wybierz wersję Premium, aby obsługiwać QR i kody kreskowe lub płatności kartą.
Wszystkim się zajmiemy, wyjaśnimy obsługę.
Utworzymy dla Ciebie konto zdalnie. Aplikację mobilną można pobrać z Google Play. Sam zarządzasz użytkownikami.
Freya zaczyna tam, gdzie kończy Tasha. Pozostaw połączenie nam. Jeśli potrzebujesz połączyć się z innym systemem, na żądanie wyślemy łącze i dane dostępowe do dokumentacji Swaggera.
Dzięki przemyślanej i prostej konstrukcji nie jest wymagane żadne szkolenie kierowców, obsługa jest całkowicie intuicyjna. Użytkownicy portalu nauczą się z nim pracować w ciągu kilku minut.
Dwa konta dla kierowców oraz konto dla dyspozytorów, managerów i call center. Spróbuj i zdecyduj.
Zadzwoń +48 536 120 141 lub skorzystaj z czatu.



