Freya

Freya to nie tylko mobilna aplikacja do planowania tras dla kierowców. To także przejrzysty i przystępny portal dla managerów/dyspozytorów/obsługi klienta, gdzie można zobaczyć wszystkie aktualne trasy pod lupą

Po zakończeniu optymalizacji możesz wysyłać zaplanowane trasy bezpośrednio z Tasha lub z dowolnego miejsca za pośrednictwem API. W ten sposób kierowca dokładnie wie, co go tego dnia czeka, a dyspozytor lub kierownik może na bieżąco śledzić lokalizację wszystkich kierowców, procent zrealizowanych zamówień czy przyczyny niedostarczenia.

Mobilna aplikacja do planowania tras

Ułatwienie pracy kierowcom i doskonała kontrola nad tym, co i gdzie dzieje się w danej chwili. Freya pozwala elastycznie reagować na prośby klientów bez zbędnej biurokracji, dziesiątek e-maili czy nawet drukowanych instrukcji. Wypróbuj wersję demonstracyjną już dziś.

ikona muž

Korzyści dla menedżerów

  • Szczegółowe dane do oceny wydajności kierowcy i kosztów tras
  • Lepsza obsługa klienta
  • Zwiększenie wydajności dyspozytorów
  • Kontrola nad przewoźnikami własnymi i zewnętrznymi
  • Wsparcie dla samodzielnego planowania
  • Automatyzacja fakturowania
ikona muže se sluchátky

Korzyści dla dyspozytorów

  • Informacje o dostarczonych i niedostarczonych zamówieniach
  • Śledzenie przebiegu odchyleń od trasy
  • Bieżąca lokalizacja pojazdów
  • Przegląd obrotu opakowaniami
  • Przeglądy czasów rozładunku / załadunku
  • Możliwość natychmiastowej aktualizacji trasy
ikona člověka s volantem

Korzyści dla kierowców

  • Szybkie połączenie z dyspozytorem
  • Dostosowane wiadomości SMS do klientów, w tym tworzenie zdefiniowanych szablonów
  • Płatność kartą przez telefon
  • Plan trasy, lista klientów i rzeczy do dostarczenia/odbioru
  • Cyfrowe protokoły przekazania, w tym zdjęcia i podpisy
  • Ładowanie i wydawanie za pomocą kodu EAN / QR
  • Połączenie z preferowaną mobilną nawigacją

Jak działa Freya?

Jak działa Freya?

  • Zaplanowane trasy można przesyłać przez restAPI z dowolnego miejsca lub tworzyć bezpośrednio w portalu*
  • Wszystko, co widać w portalu, jest również dostępne dla kierowcy
  • W przypadku braku danych kierowcy aplikacja mobilna zapisuje wszystko w trybie offline i wysyła natychmiast po połączeniu
  • Aktualne informacje o statusie zamówienia możesz na bieżąco pobierać poprzez API do swojego systemu, umożliwiając np. natychmiastowe wysłanie faktury do klienta
  • W przypadku braku połączenia z urządzeniem kierowcy aplikacja mobilna zapisuje wszystko w trybie offline i wysyła natychmiast po połączeniu
  • Aplikacja mobilna jest dostępna za pośrednictwem Google Play, a także można ją zainstalować bezpośrednio na inteligentnych terminalach płatniczych
  • Portal jest zoptymalizowany pod kątem wszystkich popularnych przeglądarek

QR kód na stažení

8 głównych zalet Freyi

  1. Oszczędności

    Zmniejszenie kosztów komunikacji między dyspozytorem a kierowcą i kierowcą a klientem, koniec z papierkową robotą.

  2. Pełny przegląd zadań

    Szczegółowa lista zamówień w zoptymalizowanej kolejności.

  3. Dziennik aktywności

    Doskonały podgląd statusu zadań, śledzenie czasu i delokalizacji, automatyczne rejestrowanie czasu i współrzędnych działań, dziennik logów.

  4. Dokumentacja fotograficzna i podpis klienta*

    Możliwość dołączania do zamówień zdjęć np. dowodu dostawy lub uszkodzenia towaru.

  5. QR/bar kody*

    Do przechowywania i usuwania zamówień, w tym powiadomienia, jeśli próbujesz usunąć niewłaściwą paczkę.

  6. Nawigacja do celu

    Szybkie uruchamianie listy map, Mapy Google, Waze, Mapy Apple, HERE WeGo, Sygic i inne aplikacje nawigacyjne.

  7. Automatyzacja raportów

    Dzięki ciągłej aktualizacji statusu zamówienia, możesz wysyłać raporty, dowody dostawy lub faktury ze swojego systemu natychmiast po dostawie.

  8. Personalizacja

    Konfigurowanie formularzy niestandardowych z opcjami: tylko do odczytu, edycja przez kierowcę obowiązkowa do wykonania zadania*, edycja przez kierowcę opcjonalna.

Cena

Za korzystanie z aplikacji Freya płacisz miesięczną opłatę zależną od zakresu usług i liczby kont (użytkownicy/urządzenia mobilne).

Wersja Freya Start

Już dziś możesz rozpocząć jazdę z wersją Start. Ma wszystko, czego potrzebujesz do efektywnego zarządzania dostawami. Wybierz wersję Premium, aby obsługiwać QR i kody kreskowe lub płatności kartą.

3
Przeciągnięciem ikonki pojazdu ustalcie liczbę pojazdów
1 2 3 5 15 30 74 ?

16 €

bez podatku VAT miesięcznie

Wersja Freya Premium

W porównaniu do wersji Start obsługuje QR i kody kreskowe oraz połączenie z terminalem płatniczym. Oferuje również więcej opcji pulpitu nawigacyjnego w portalu.

3
Przeciągnięciem ikonki pojazdu ustalcie liczbę pojazdów
1 2 3 5 15 30 74 ?

24 €

bez podatku VAT miesięcznie

Jak wdrożyć Freyę?

Wszystkim się zajmiemy, wyjaśnimy obsługę.

ikona se šroubovákem a instalatérským klíčem

Wygodna instalacja

Utworzymy dla Ciebie konto zdalnie. Aplikację mobilną można pobrać z Google Play. Sam zarządzasz użytkownikami.

ikona s šipkami do prava a do leva

Bezproblemowe połączenie z systemem Tasha

Freya zaczyna tam, gdzie kończy Tasha. Pozostaw połączenie nam. Jeśli potrzebujesz połączyć się z innym systemem, na żądanie wyślemy łącze i dane dostępowe do dokumentacji Swaggera.

ikona muž

Szkolenie

Dzięki przemyślanej i prostej konstrukcji nie jest wymagane żadne szkolenie kierowców, obsługa jest całkowicie intuicyjna. Użytkownicy portalu nauczą się z nim pracować w ciągu kilku minut.

ikona tachometru

Bezpłatny miesięczny test z rzeczywistymi danymi

Dwa konta dla kierowców oraz konto dla dyspozytorów, managerów i call center. Spróbuj i zdecyduj.

Czy masz pytania?

Zadzwoń +48 536 120 141 lub skorzystaj z czatu.

Działaj, oszczędzaj. Zarabiaj więcej.

    Natychmiast zajmiemy się Twoim zgłoszeniem.