Aplikacja Mobilna

Aplikacja mobilna eliminuje bariery w komunikacji między dyspozytorem a kierowcą. Dzięki aplikacji, możesz jednym kliknięciem przesyłać instrukcje i plany z Tasha na telefony komórkowe lub tablety kierowców.Równie łatwo możesz aktualizować informacje o sytuacji na trasie i zapewnić sobie i Klientom pełny przegląd sytuacji.

Dla kogo jest Aplikacja Mobilna?

Dla każdego, kto chce zapewnić sobie i Klientom pełnej i sprawnej komunikacji między dyspozytorem a kierowcą.

Korzyści dla dyspozytorów i menadżerów

  • Uelastycznienie i zwiększenie wydajności pracy planistów
  • Szybka i sprawna koordynacja zadań kierowcy
  • Błyskawiczna komunikacja planisty z kierowcą
  • Stały przegląd pozycji pojazdu, statusu zadań i KPI
  • Pełne śledzenie przebiegu i czasu operacji załadunku i rozładunku, dowodów dostawy POD lub zdjęć z dostawy
  • Możliwość wprowadzania notatek i komentarzy
  • Możliwość rejestracji zwrotów
  • Szybsze fakturowanie

Korzyści dla działów obsługi klienta i księgowości

  • Stały dostęp do informacji i pozycji pojazdów na trasach
  • Śledzenie estymowanego i realnego czasu dojazdu
  • Śledzenie statusu dostawy i ewentualnych opóźnień
  • Dostęp do potwierdzenia realizacji dostawy i dokumentów online. Szybsze fakturowanie i rozliczenia

Korzyści dla kierowców w terenie

  • Precyzyjny opis trasy, zamówień i klientów
  • Błyskawiczna nawigacja do zweryfikowanych współrzędnych GPS
  • Eliminacja papierowych dokumentów w kabinie kierowcy
  • Sprawna komunikacja z klientem, wywołanie rozmowy lub wiadomości z aplikacji
  • Możliwość dodawania notatek i zdjęć z dostawy
  • Mniej stresu i pełna koncentracja w trakcie jazdy
Dostawa
Hurtownicy
Producenci żywności
Firmy zajmujące się odpadami
Dystrybutorzy
E-sklepy

Jak działa aplikacja?

Zasada działania

Aplikacja mobilna Ecofleet znacząco usprawnia komunikację między dyspozytorem a kierowcą. Dyspozytor pracuje systemem Solvertech Tasha oraz pulpitem sterowania aplikacją Ecofleet, a kierowca z prostą aplikacją mobilną Ecofleet. Ecofleet dostarcza dyspozytorowi i innym pracownikom informacji o aktualnej pozycji pojazdu (smartfon kierowcy) oraz statusie zlecenia. Kierowca otrzymuje na bieżąco informacje o zadaniach, Klientach i trasach zaplanowanych do niego. W ten sposób obie strony utrzymują ścisły kontakt i wymianę informacji w czasie rzeczywistym.

Najczęściej wskazywane zalety Ecofleet przez Klientów:

  • Szybka i łatwa nawigacja na trasie dla kierowcy
  • Eliminacja papierowych dokumentów („trasówek”, dokumentów dostawy)
  • Dokumentacja fotograficzna uszkodzonych opakowań do celów reklamacyjnych
  • Ewidencja odbioru reklamacji i opakowań zwrotnych
  • Szybki przegląd statusu przesyłek na trasie
  • Natychmiastowe wysyłanie protokołów odbioru i potwierdzenia dostawy, co przyspiesza fakturowanie

Integracja aplikacji Tasha i Ecofleet

Dyspozytor jednym kliknięciem eksportuje zaplanowaną trasę z aplikacji Tasha do aplikacji mobilnej zainstalowanej na urządzeniu mobilnym kierowcy. Natychmiast może monitorować sytuację w terenie poprzez pulpit planisty Ecofleet i jeśli to konieczne, interweniować: aktualizować zadania, modyfikować, dodawać lub usuwać. Każda zmiana generuje automatyczne powiadomienie drugiej strony, więc nie można jej przeoczyć.

Zadania, pokazywane są kierowcy w optymalnej kolejności, w jakiej zostały zaplanowane do wykonania. Kierowca może szybko wywołać nawigację na telefonie lub nawiązać połączenie z dyspozytorem lub klientem. Może także łatwo odczytać kody EAN i QR, przesłać informacje o odbiorze opakowań, wykonać i przesłać zdjęcia, wypełnić protokół zdawczo-odbiorczy lub dowód dostawy, podpisać POD, a następnie wysłać na e-mail klienta lub do działu rozliczeń firmy.

Aplikacja prezentuje dane tak, aby zarówno dyspozytor jak i kierowca mogli pracować z nimi natychmiast i bez problemów.

Praca w terenie wymaga mobilnego połączenia dla wymiany danych. Transmisja danych jest szyfrowana. Dzienna ilość przesyłanych danych zależy od rodzaju dokumentacji (zdjęcia).

Opcje instalacji

EcoFleet można dodać do aplikacji Tasha w dowolnym momencie. Aktywacja i konfiguracja to kwestia dni, max. tygodnia od złożenia zamówienia.

Szczegółowy opis realizacji (PDF)

8 powodów dla zastosowania aplikacji mobilnej

Oszczędności

Redukcja kosztów komunikacji pomiędzy dyspozytorem-kierowcą a kierowcą-klientem, koniec długich rozmów telefonicznych.

Pełny przegląd zadań

Szczegółowa lista zamówień w optymalnej kolejności.

Rejestracja statusu czynności

Doskonały przegląd statusu zadań, śledzenie czasu i pozycji GPS, automatyczne rejestrowanie czasu i współrzędnych, dziennik zadań.

Kontrola dozwolonych / zabronionych obszarów

Automatyczna powiadomienie dyspozytora o naruszeniach wyznaczonej trasy, kolejności zadań

Fotodokumentacja

Możliwość dołączenia zdjęć do zamówień, np. dokumentów odbioru lub uszkodzenia towaru.

Nawigacja do celu

Szybkie uruchomienie Google Maps, Waze, Apple Maps, HERE WeGo, Sygic i innych aplikacji nawigacyjnych.

Automatyczne raporty

Wysyłanie protokołów i dowodów dostawy do klienta, fakturowanie lub dyspozytor. Szybsze rozliczanie zamówień.

Personalizacja

Ustawienia niestandardowych formularzy, statusów zadań lub definicji pól (dodatkowe dostosowanie).

Jak pracować z aplikacją

Wszystko jest na swoim miejscu, nie musisz niczego szukać.

Przejrzysty interfejs dyspozytora na komputerze stacjonarnym lub odpowiedni tablet.

Kompaktowy interfejs wersji mobilnej zoptymalizowany pod kątem szybkiej i bezpiecznej pracy kierowcy.

Przejrzysta lista zamówień w zoptymalizowanej kolejności.

Opłaty

Za korzystanie z aplikacji Ecofleet płacisz miesięczną opłatę uzależnioną od zakresu usługi i ilości kont (użytkowników / urządzenia mobilne).

Menedżer zadań

Użytkownik może uzyskać dostęp z dowolnego urządzenia.

60 złotych / 1 konto

Śledzenie GPS

Konto użytkownika jest zarejestrowane na określonym urządzeniu.

60 złotych / 1 konto

Task manager + Śledzenie GPS

Konto użytkownika przypisane do określonego urządzenia

80 złotych / 1 konto

Administracja

Jedno konto administratora i dwa konta użytkowników w aplikacji internetowej do zarządzania rolami lub obsługi klienta.

darmo

Jednorazowa opłata za instalację i konfigurację

Tworzenie i zakładanie kont użytkowników, instalacja i łączenie systemu Tasha z aplikacją Ecofleet, szkolenie użytkowników.

1000 złotych

Oferujemy indywidualne ustawienia konkretnych danych i funkcji dodatkowych, tworzenie raportów, definiowanie obszarów, szyny danych do systemów zewnętrznych itp.

Jak aplikacja mobilna pomogła Klientom?

Tasha i Ecofleet zastosowane łącznie. Sprawdź praktyczne przykłady.

Inne przykłady zastosowań

Jak wdrożyć Aplikacje Mobilną Ecofleet

To proste, zajmiemy się wszystkim i przeszkolimy pracowników.

Wygodna instalacja

Zdalnie instalacja Ecofleet. Możesz pobrać aplikację mobilną ze sklepu Google Play / App Store.

Płynne połączenie z systemem Tasha

Ecofleet przjmuje zarządzanie realizacją dostaw zaplanowanych w Tasha. Pozostaw integracje nam.

Szkolenie

Realizowane na miejscu lub online.

7-dniowy test z realnymi danymi bezpłatnie

Dwa konta dla kierowcy, jedno dla dyspozytora w okresie testowym. Funkcje zarządzania zadaniami, w tym śledzenie GPS. Spróbuj i zdecyduj sam.

Usprawnij pracę dyspozytorom z kierowcom

To proste:

  1. Umówmy się na spotkanie sesje online.
  2. Przedstawimy funkcje Ecofleet i odpowiemy na pytania.
  3. Zainstalujemy aplikacje zdalnie i połączymy z systemem Tasha.
  4. Możesz używać i testować bezpłatnie przez 7 dni.
  5. Po 7 dniach możesz zdecydować i płynnie kontynuować użytkowanie
  6. Zawsze będziemy do Twojej dyspozycji, służąc radą i pomocą.

Masz pytania?

Zadzwoń pod numer 775 865 185 lub skorzystaj z czatu.

Działaj, oszczędzaj. Zarabiaj więcej.

    Natychmiast zajmiemy się Twoim zgłoszeniem.