Aplikacja Mobilna
Aplikacja mobilna eliminuje bariery w komunikacji między dyspozytorem a kierowcą. Dzięki aplikacji, możesz jednym kliknięciem przesyłać instrukcje i plany z Tashy na telefony komórkowe lub tablety kierowców. Równie łatwo możesz aktualizować informacje o sytuacji na trasie i zapewnić sobie i klientom pełny przegląd sytuacji.
Dla kogo jest Aplikacja Mobilna?
Dla każdego, kto chce zapewnić sobie i Klientom pełnej i sprawnej komunikacji między dyspozytorem a kierowcą.
Korzyści dla dyspozytorów i menadżerów
- Uelastycznienie i zwiększenie wydajności pracy planistów
- Szybka i sprawna koordynacja zadań kierowcy
- Błyskawiczna komunikacja planisty z kierowcą
- Stały przegląd pozycji pojazdu, statusu zadań i KPI
- Pełne śledzenie przebiegu i czasu operacji załadunku i rozładunku, dowodów dostawy POD lub zdjęć z dostawy
- Możliwość wprowadzania notatek i komentarzy
- Możliwość rejestracji zwrotów
- Szybsze fakturowanie
Korzyści dla działów obsługi klienta i księgowości
- Stały dostęp do informacji i pozycji pojazdów na trasach
- Śledzenie estymowanego i realnego czasu dojazdu
- Śledzenie statusu dostawy i ewentualnych opóźnień
- Dostęp do potwierdzenia realizacji dostawy i dokumentów online. Szybsze fakturowanie i rozliczenia
Korzyści dla kierowców w terenie
- Precyzyjny opis trasy, zamówień i klientów
- Błyskawiczna nawigacja do zweryfikowanych współrzędnych GPS
- Eliminacja papierowych dokumentów w kabinie kierowcy
- Sprawna komunikacja z klientem, wywołanie rozmowy lub wiadomości z aplikacji
- Możliwość dodawania notatek i zdjęć z dostawy
- Mniej stresu i pełna koncentracja w trakcie jazdy
Jak działa aplikacja?
Zasada działania
Aplikacja mobilna Ecofleet znacząco usprawnia komunikację między dyspozytorem a kierowcą. Dyspozytor pracuje systemem Solvertech Tasha oraz pulpitem sterowania aplikacją Ecofleet, a kierowca z prostą aplikacją mobilną Ecofleet. Ecofleet dostarcza dyspozytorowi i innym pracownikom informacji o aktualnej pozycji pojazdu (smartfon kierowcy) oraz statusie zlecenia. Kierowca otrzymuje na bieżąco informacje o zadaniach, Klientach i trasach zaplanowanych do niego. W ten sposób obie strony utrzymują ścisły kontakt i wymianę informacji w czasie rzeczywistym.
Najczęściej wskazywane zalety Ecofleet przez Klientów:
- Szybka i łatwa nawigacja na trasie dla kierowcy
- Eliminacja papierowych dokumentów („trasówek”, dokumentów dostawy)
- Dokumentacja fotograficzna uszkodzonych opakowań do celów reklamacyjnych
- Ewidencja odbioru reklamacji i opakowań zwrotnych
- Szybki przegląd statusu przesyłek na trasie
- Natychmiastowe wysyłanie protokołów odbioru i potwierdzenia dostawy, co przyspiesza fakturowanie
Integracja aplikacji Tasha i Ecofleet
Dyspozytor jednym kliknięciem eksportuje zaplanowaną trasę z aplikacji Tasha do aplikacji mobilnej zainstalowanej na urządzeniu mobilnym kierowcy. Natychmiast może monitorować sytuację w terenie poprzez pulpit planisty Ecofleet i jeśli to konieczne, interweniować: aktualizować zadania, modyfikować, dodawać lub usuwać. Każda zmiana generuje automatyczne powiadomienie drugiej strony, więc nie można jej przeoczyć.
Zadania, pokazywane są kierowcy w optymalnej kolejności, w jakiej zostały zaplanowane do wykonania. Kierowca może szybko wywołać nawigację na telefonie lub nawiązać połączenie z dyspozytorem lub klientem. Może także łatwo odczytać kody EAN i QR, przesłać informacje o odbiorze opakowań, wykonać i przesłać zdjęcia, wypełnić protokół zdawczo-odbiorczy lub dowód dostawy, podpisać POD, a następnie wysłać na e-mail klienta lub do działu rozliczeń firmy.
Aplikacja prezentuje dane tak, aby zarówno dyspozytor jak i kierowca mogli pracować z nimi natychmiast i bez problemów.
Praca w terenie wymaga mobilnego połączenia dla wymiany danych. Transmisja danych jest szyfrowana. Dzienna ilość przesyłanych danych zależy od rodzaju dokumentacji (zdjęcia).
Opcje instalacji
EcoFleet można dodać do aplikacji Tasha w dowolnym momencie. Aktywacja i konfiguracja to kwestia dni, max. tygodnia od złożenia zamówienia.
8 powodów dla zastosowania aplikacji mobilnej
Oszczędności
Redukcja kosztów komunikacji pomiędzy dyspozytorem-kierowcą a kierowcą-klientem, koniec długich rozmów telefonicznych.
Pełny przegląd zadań
Szczegółowa lista zamówień w optymalnej kolejności.
Rejestracja statusu czynności
Doskonały przegląd statusu zadań, śledzenie czasu i pozycji GPS, automatyczne rejestrowanie czasu i współrzędnych, dziennik zadań.
Kontrola dozwolonych / zabronionych obszarów
Automatyczna powiadomienie dyspozytora o naruszeniach wyznaczonej trasy, kolejności zadań
Fotodokumentacja
Możliwość dołączenia zdjęć do zamówień, np. dokumentów odbioru lub uszkodzenia towaru.
Nawigacja do celu
Szybkie uruchomienie Google Maps, Waze, Apple Maps, HERE WeGo, Sygic i innych aplikacji nawigacyjnych.
Automatyczne raporty
Wysyłanie protokołów i dowodów dostawy do klienta, fakturowanie lub dyspozytor. Szybsze rozliczanie zamówień.
Personalizacja
Ustawienia niestandardowych formularzy, statusów zadań lub definicji pól (dodatkowe dostosowanie).
Jak pracować z aplikacją
Wszystko jest na swoim miejscu, nie musisz niczego szukać.
Opłaty
Za korzystanie z aplikacji Ecofleet płacisz miesięczną opłatę uzależnioną od zakresu usługi i ilości kont (użytkowników / urządzenia mobilne).
Śledzenie GPS
Konto użytkownika jest zarejestrowane na określonym urządzeniu.
60 złotych / 1 konto
Task manager + Śledzenie GPS
Konto użytkownika przypisane do określonego urządzenia
80 złotych / 1 konto
Administracja
Jedno konto administratora i dwa konta użytkowników w aplikacji internetowej do zarządzania rolami lub obsługi klienta.
darmo
Jednorazowa opłata za instalację i konfigurację
Tworzenie i zakładanie kont użytkowników, instalacja i łączenie systemu Tasha z aplikacją Ecofleet, szkolenie użytkowników.
1000 złotych
Oferujemy indywidualne ustawienia konkretnych danych i funkcji dodatkowych, tworzenie raportów, definiowanie obszarów, szyny danych do systemów zewnętrznych itp.
Jak wdrożyć Aplikacje Mobilną Ecofleet
To proste, zajmiemy się wszystkim i przeszkolimy pracowników.
Wygodna instalacja
Zdalnie instalacja Ecofleet. Możesz pobrać aplikację mobilną ze sklepu Google Play / App Store.
Płynne połączenie z systemem Tasha
Ecofleet przjmuje zarządzanie realizacją dostaw zaplanowanych w Tasha. Pozostaw integracje nam.
Szkolenie
Realizowane na miejscu lub online.
7-dniowy test z realnymi danymi bezpłatnie
Dwa konta dla kierowcy, jedno dla dyspozytora w okresie testowym. Funkcje zarządzania zadaniami, w tym śledzenie GPS. Spróbuj i zdecyduj sam.
Usprawnij pracę dyspozytorom i kierowcom
To proste:
- Umówmy się na spotkanie sesje online.
- Przedstawimy funkcje Ecofleet i odpowiemy na pytania.
- Zainstalujemy aplikacje zdalnie i połączymy z systemem Tasha.
- Możesz używać i testować bezpłatnie przez 7 dni.
- Po 7 dniach możesz zdecydować i płynnie kontynuować użytkowanie
- Zawsze będziemy do Twojej dyspozycji, służąc radą i pomocą.
Masz pytania?
Zadzwoń pod numer 536 120 141 lub skorzystaj z czatu.